Πέμπτη, 11 Μαρτίου 2010

ΔΙΑΒΑΣΗ ΟΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΗΓΑΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Στις 9 Μαρτίου 2010 και περί ώρα 12.30 μετά το μεσημέρι, στην Πάτρα, προερχόμενος από την παραλιακή οδό Ηρώων Πολυτεχνείου και ακολουθώντας την οδό Πέντε Πηγαδίων πλησίαζα με το αυτοκίνητό μου στην ισόπεδη διάβαση του ΟΣΕ, στην διασταύρωση δηλαδή της γραμμής με την οδό Πέντε Πηγαδίων. Η διάβαση ως γνωστόν είναι εξοπλισμένη με φωτεινή ερυθρά σηματοδότηση καθώς και με ηχητική σηματοδότηση που τίθενται σε λειτουργία όταν πλησιάζει να περάσει η αμαξοστοιχία καθώς και με δρύφρακτα εκατέρωθεν της γραμμής που πέφτουν κατά την διέλευση της αμαξοστοιχίας. Κανονικά πιστεύω ότι πρέπει , κατά την προσέγγιση της αμαξοστοιχίας η πτώση των δρυφράκτων να έπεται κατά μερικά δευτερόλεπτα της έναρξης φωτεινής και ακουστικής σηματοδότησης προκειμένου να ειδοποιείται εγκαίρως με την σηματοδότηση ο οδηγός του αυτοκινήτου για την επικείμενη πτώση των δρυφράκτων. Ε, λοιπόν ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΟ. Τα δρύφρακτα άρχισαν να κατεβαίνουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΡΥΘΡΑΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ με αποτέλεσμα τον αιφνιδιασμό μου ενω βρισκόμουνα πρό της διάβασης έχοντας σχεδόν φτάσει στο σημείο που θα κατέβαινε το πρώτο δρύφρακτο . Ευτυχώς έκανα όπισθεν και δεν με χτύπησε το δρύφρακτο. Άν είχα προχωρήσει θα εγκλωβιζόμουνα ανάμεσα στα δύο κατεβασμένα πιά δρύφρακτα με ......μοιραίες ίσως, όπως καταλαβαίνετε , συνέπειες.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΟΣΕ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΠΕΝΤΕ ΠΗΓΑΔΙΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ. ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΡΥΦΡΑΚΤΩΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο Χ Ι Τ Α Υ Τ Ο Χ Ρ Ο Ν Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου